• haadashaa

האם היית מעביר את הסרטון הזה ?

עודכן ב: 11 אוק 2018


לפני שאתה מתכנן להפיק סרטון שאתה רוצה שיהיה ויראלי, יש רק שאלה אחת שאתה צריך לשאול את עצמך , נגיד קיבלת אותו בוואסאפ, האם היית שולח אותו לחברים ? למה?

כי הוא מאוד מצחיק , כי מאוד מרגש, כי הוא מזעזע, כי הוא מהמם , כי הוא חכם בטירוף , כי הוא מפעים

להלן ריכוז של הסרטונים הויראלים הכי טובים בכל הזמנים

כפי שתראו , ישנם כאלה שנעשו בתקציב זעום , וישנם אחרים שהינם הפקות ענק לכל דבר, כל אחד מהסרטים הבאים פורט על רגש מסויים , ולעיתים כמה . על פי סקרים שנעשו הרגשות שהכי משפיעים על ויראליות של סרט הינם :

שיהיה מרגש ויגרום לך להזדהות

מצחיק

מפעים


1. Daft hands: harder,better,faster

סרטון של להקת דאפט פאנק , המשתמש רק בידיים , כל כך פשוט , כל כך חכם – זה מה שגרם לאנשים להעביר אותו , זכה ל 68 מיליון צפיות





2. Will it blend

ב 2006 חברה קטנה לייצור בלנדרים בשם בלנדטק ציינה שבע שנים של כישלון מוחלט למוצר הדגל שלה, בלנדר רב־עוצמה שלא עניין אף אחד מאז שהושק. באותה שנה החברה החליפה מנהל שיווק, ובאוקטובר עלה ליוטיוב סרטון שבו המייסד טום דיקסון, עוטה חלוק מעבדה, שואל: "Will it Blend?" ומכניס לבלנדר כדור גולף. השיטה היתה פשוטה: הבלנדר הוצג בסרטונים כשהוא טוחן אייפונים, המבורגרים של מקדונלדס, יהלומים מזויפים מזירקון ואלבומים של ג'סטין ביבר. 130 הסרטונים שעלו מאז זכו לכמעט 300 מיליון צפיות, ודיקסון והבלנדר הגיעו לתוכניות אירוח, פסטיבלי פרסום ואפילו לתוכנית בערוץ ההיסטוריה. "זו ההוכחה שכל מוצר יכול להיות ויראלי", ברגר כותב בספרו, ומוסיף את מה שלדעתו היה סוד ההצלחה של הסרטונים: לא היה שם "טריגר" חזק במיוחד, אבל כן היה רגש חזק - ההשתאות מיכולת ההרס





3. Dove painting:real beauty skatcing

אחת מהפרסומות הויראליות החזקות ביותר שנעשו . הנוגעת ברגש , מרגשת עד כדי דמעות, ובמיוחד מפעימה. הסרטון מתאראת ​​האומן בשם גיל זמורה המצייר נשים (כי הוא לא יכול לראות) על פי האופן שבו הן מתארות את עצמן. הוא אומר דברים כמו, "ספרי לי על הסנטר שלך", שאליו משיבות הנשים האלה בדיכאון, "זה קצת בולט קצת, במיוחד כשאני מחייכת, "או "אמא שלי אמרה לי שיש לי לסת גדולה." ואז מבקש מחברות שלהן לשבת ולתאראת אותן נשים והוא שוב מצייר אותן. הרישומים המתקבלים - אלה המבוססים על תיאורים של החברות- הם בסופו של דבר מושכים יותר ונראים יותר כמו הנשים עצמן ! מאשר אלה המבוססים על תיאור עצמי. הרעיון הוא שנשים ביקורתיות מדי על עצמן. תווית: "את יותר יפה ממה שאתה חושב!"





4. סופרפארם – הפרסומת לסכין הגילוח M5

הפרסומת המדהימה , אשר נהייתה ויראלית בכל העולם , המספרת על בחור עם זקן , אשר מוריד אותו , ומגיע אל משפחותו, אשתו, ילדיו, אבא שלו , חברים , והתגובות שלהם , ולראות את התגובות שלהם ,

המדהימות , זה כל הסיפור הויראלי.



4. Linda, honey listen




5. Henri 2 paw de deux

חיות , תמיד עובד , המיוחד בסרטו זה שהוא די פשוט לביצוע . זהו סיפור אהבה בין שני חתולים התואר על ידי שיר בצרפתית בצורה , כה רומנטית! שלא מפסיקה להעלות חיוך.






6. 10 hours of walking in nyc as a woman


ניסוי פשוט שנעשה , לקחו בחורה שנראית טוב , ונתנו לה לצעוד ברחובות ניו יורק במשך 10 שעות , ופשוט צילמו את התגובות של האנשים , התגובות , היו כה משעשעות , מצחיקות, מרגיזות, מכעיסות ,

שלא השאירו אף אחד אדיש, לסרטון





7. Evolution of Dance

ריקוד טוב תמיד עובד . זהו הסרטון הויראלי , שזכה ל כ 300 מיליון צפיות , המתאר הופעה של קומיקאי , הרוקד את סגנונות הריקוד לפי השנים




ריקוד טוב תמיד עובד . זהו הסרטון הויראלי , שזכה ל כ 300 מיליון צפיות , המתאר הופעה של קומיקאי , הרוקד את סגנונות הריקוד לפי השנים





8. Wedding entrance to "forever"

"JK חתונה הכניסה ריקוד" הוא וידאו ויראלי שהועלה במקור ל- YouTube ב -19 ביולי 2009, שמציעות את החתונה של ג 'יל פיטרסון וקווין היינץ, באמצעות "לנצח" על ידי כריס בראון כשיר למצעד החתונה שלהם. ב -48 השעות הראשונות, הסרטון נצפה יותר מ -3.5 מיליון פעמים. ההעלאה המקורית של הסרטון הייתה הסרטון השלישי הפופולרי ביותר ב- YouTube ב -2009, ועד ספטמבר 2016 נצפתה בסביבות 93.4 מיליון פעמים המגזין "טיים"

מדורגת במקום ה -15 במספר ברשימת חמישים הסרטונים הגדולים של YouTube.]





9. Do you want to go to starbucks?

סרטון ויראלי , בצורה של מחזמר , על סטארבקס , פשוט כל כך ומעורר, ארומה ?








10. United breaks guitar

Songwriter דייב Carroll לא היה האדם הראשון שהתעללו בו שירות הלקוחות של חברת התעופה. אבל הוא היה הראשון שהראה כיצד אדם אחד, חמוש ביצירתיות, כמה חברים, 150 דולר והאינטרנט,



11. Ping pong tricks

מה יש בסרט הזה שזכה ל149 מיליון צפיות ?הוא מפעים! הוא מדהים!!! שאתה מרגיש שאתה חייב לשתף אנשים שיראו גם



12. Volvo by van damme


רעיון אחד גדול. נקודה .













40 צפיות

צרו קשר להצעת מחיר הוגנת:

דברו איתנו, כדי שנוכל ליצור סרטים יצירתיים ביחד

    • Grey Facebook Icon
    • Grey YouTube Icon
    • Grey Instagram Icon